7 Eylül 2013 Cumartesi

YER LAMBASI (ABAJUR YENİLEME)

Listemdeki bir kalemi daha tamamladım... Benim için şaşırılacak bir istikrar !!! ...
Yıllar önce IKEA dan aldığım kağıttan mamül bir yer  lambamız vardı... 
Zaman içinde evde çocuk sayısı eşimle beraber ikiye çıkınca haliyle hacamat olmuştu... 
Kağıdı yırtılmış, bambu iskeleti de yer yer kırılmıştı... 
Bambu bütünlüğünü yitirince el atmak gerekti... 

Lambanın metal kısımları çıkarıp kağıt ve yapıştırıcıdan arındırdım...
 Yer lambası için kafamdaki kumaşı aradım ama bulamadım... İş başa düşünce de kumaşı istediğim desen ve renkte boyadım... . Önceki yazımda boyamayı sizlerle paylaşmıştım... 
Boyadığım o kumaş parçalarını boru biçiminde diktim... hatta dikiş makinemin zigzag ayarını da ilk kez kullanarak overlok bile yaptım... Metal zımbırtılara borumu geçirdim... görünmez iple borunun alt ve üst ucunu elle metal zımbırtılara sabitledim... görünmez ipin bu denli görünmez olduğunu o ana kadar bilmiyordum... elde dikmek sanki saatler sürdü gibi geldi bana... 


İşte bu resimlerde nerden nereye resimleri... Fena olmadı bence... 
 

Şimdilik kalınız sağlıcakla... Okuyan herkese huzur, mutluluk ve sağlık diliyorum... 
Uğradınız için teşekkürler...
 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...