16 Eylül 2013 Pazartesi

Paha biçilmez hediyeler

İyi ki blog tutmaya başlamışım ... Öyle güzel insanlarla tanıştım ki... Tanıştım dediysem aslında sanal olarak tanıştım... Pek azı ile yüzyüze gelme, reel olarak tanışma fırsatı bulabildim... İşte bu şanslı tanışmalardan birini daha geçen hafta gerçekleştirdik... Fikirlerini, yazı ve fotoğraflarını takip etmekten keyif duyduğum, paylaştığı dikiş tiyolarından faydalandığım insan gibi bir insan... 
ORNITORENK HANDMADE (http://ornitorenkhandmade.wordpress.com/) blogunun sahibesi Gonca... Gönül isterdi ki daha uzun bir görüşme olsun... Gönül isterdi ki sağlık problemleri için değil turistik amaçla Ankara'ya gelmiş olsun... 
Benim gibi klavye gevezesi bile öyle çok şey konuştu ki... Meğer ne gevezeymişim... İnanın tadı damağımda kaldı... Umarım tekrar gerçekleştirebiliriz...

Sevgili Gonca bana ve kuzuma paha biçilmez hediyeler getirmiş... Paha biçilmezler çünkü kendi el emeği ve göz nuru... 

 
Bence kesinlikle Goncanın blogunu ziyaret etmelisiniz ...

İşte bu da kuzumun hediyesi...

Goncam Dostluğun ve hediyelerin için çok teşekkürler...

Şimdilik benden bu kadar .. Herkesle tekrar görüşmek üzere... Zira şuan kızgın kumlardan serin sulara atlamaktayım...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...