4 Ekim 2013 Cuma

Yeni bir hayat...


Bu yazıyı yazmaya başladığımda takvim 22 Eylül pazarı gösteriyordu... Tüm yaz iple çektiğimiz tatilimizin son günü idi... Başlığı "yaza veda" olacaktı... Fotoğraflar ona göre seçilmişti... Boy boy kuzumun fotoğrafları yeralacaktı... Ama 23 Eylül günü herşey değişti... böylece bu yayının fotoğrafı da benim hain hain sırıtan fotoğrafıma dönüştü... 

Benim karakterimdeki bir insan için önemli bir karar aldım...  Belki de evlilik ve bebek sahibi olmak gibi hayatımla ilgili kararlar sonrasında, önem sırasında üçüncülüğe yerleşebilecek kadar önemli bir karar... 

sonunda İSTİFA ETTİM... hem de 13 yıllık emeğimi arkada bırakarak... 

Sizinle paylaşayım istedim çünkü kendimle gurur duyuyorum... 
Omuzlarım hafifledi... Yüzüme renk geldi...Enerjim arttı... Dudak kıvrımlarım yukarı döndü... Gülümser oldum...Saçım bile şekle girer oldu yahu...

Sanırım mutluyum ben... 

Şirketi terk etmeden önce mecburen 8 hafta daha geçirecek olsam da karar verebilmiş olmak,kararımı uygulayabilmiş olmak harika bir duygu... yani keyfime diyecek yok... 

Üstteki resim "yaza veda" diyor... Bense artık yeni bir hayata "merhaba" diyorum... 
herkesin gönlündekini gerçekleştirebilmesini diliyorum... Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...