10 Aralık 2012 Pazartesi

Mobilya Boyama (Büyük Değişim Başladı)

Büyük Değişim Bölüm -1
Allahım allahım... sonunda sapkınlığım tavan yaptı...
Bunca yıllık mobilyaları değiştirmeye karar verince...
Fırsat bu fırsat... madem yenileri gelip eskileri gidecek...
Aile meclisine konuyu açtım...
" mobilya boyama " diye bişi var... "bi denesem mi?" dedim... 
gördüler ki ben deli deli bakıyorum... "sen bilirsin" diyebildiler sadece...
ben de derhal işyerinden bir hafta izin aldım...

İlk hedef yatak odası...
Önce tavan ve duvarları çıkardım aradan...
Sonra giriştim mobilya boyama macerama...

Zamanın modası işte...

Herşey heryer kahverengi...

 Aslında kolay kolay değişiklik yapmam yada yapmazdım hayatımın parçalarında... 

 Yatak başı hariç pek de yıpranmış değillerdi doğrusu...

 Ama delilik buya... söktüm kapakları... yatırdım yere...

TuruncuOda'nın hazırladığı " home made chalk paint " tarifini esas alarak...
hazırladım " tebeşir boyamı "... elimdeki boya akrilik olunca biraz oynamak gerekti reçeteyle...

şimdilik ne yazık ki bu kadar... Hani şu " before/after " postları vardır ya... bu yazı " öncesi/sonrası "nın öncesi... 

diğer resimleri de hazırlar hazırlamaz gelecek devamı... 
sonraki postta kendi boya reçetem... uygulama teknik ve taktikleri olacak... 

Deli Dünyama uğrayan herkese teşekkürler... şimdilik sağlıcakla kalın :D

10 yorum:

Aslı dedi ki...

Yorucu ama bir o kadar da zevkli ve eğlenceli gözüküyor. Kolay gelsin diyorum ve sonucu çok merak ediyorum :)) çok heyecanlı :)

senayatilgan dedi ki...

Ohhhhhhh kolay gelsin Duygucum. Vallahi büyük işe giriştin ama sen altından kalkarsın hadi göreyim seni :) Azcık yorucu ama zevkli senin de dediğin gibi başka şeylere sarmaktansa mobilyalara sarmak en iyisi :) Kolay gelsin bir an önce bitsin ve hayalindekinin aynısı olsun inşallahhhhh :)

nesibe dedi ki...

merakla bekliyorum sonucu ...benim yatak odamda değişiklik istiyor

Adsız dedi ki...

eneeee süpersin benim sanırım asla cesaret edemeyeceğim bir şey bu :))

ikndesign dedi ki...

öncesi/sonrası "nın öncesi... Çokkk hoş. Kolay gelsin

siyah kuğu dedi ki...

Kolay gelsin bende merakla sonucu bekleyenlerdenim.

deli_isi_pastalar dedi ki...

Bütün detayları istiyorum :) aylardır annemin takımı boyamak istiyorum, yapamadım.Güzel olursa hemen atliicam bu işe :))

journey of my hands dedi ki...

cannnn süpersin:)) nihayet kalkışmışsın..heyecanla bekliycem sonuçları...yardımım olduysa ne mutlu bana :)öpüyorum canım benim...kolay gelsin :)

FERİDECO dedi ki...

O deli dünyanı zevkle ve heyecanla bekliyor ve takip ediyorum canım, öncesi tamam da her zaman merak konusu olan sonrasıdır yani merakla bekliyorum becerikli arkadaşım sevgiler...

hobimiterapimi dedi ki...

hanımlar... bu deliyi yorumlarınızla yanlız bırakmadığınız için hepinize teşekkürler... devamı işten fırsat bulduğum anda geliyor... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...