6 Mayıs 2013 Pazartesi

YORUMLAR VE GOOGLE ADINA ÖZÜR

Canım dostlarım son günlerde blogger üzerindeki güçlerimi yitirmiş bulunuyorum...  Hem neden yorumlarınıza cevap veremediğimi hem de aynı şeyleri yaşayanlar varsa ve belki bana akıl verirseniz diye paylaşmak istedim...Hikaye şu şekilde... 


Bloggera çok fazla spam yorum gelmeye başlayınca daha güvenli diye yorumları disqus denen siteye yönlendirdim... İşler yolunda gitti bi müddet...

 Google+ a ise çok uzun süre üye olmuş ve bir çok bloga oradan ulaşıp takip ediyordum... Yani birbirinden bağımsız iki durumdu... 

Ancak bildiğiniz üzere bloogerın sahibi olan google blogger panelinden yorumları yönetme satırını kaldırdı ... kaldırmakla kalmadı yorumların disqusa gitmesine de izin vermiyor... Ama blogda benim onayımı almadan bi güzel yayınlıyor... 

Durun dahası var... üstüne üstlük benim sizlere cevap yazmama da izin vermiyor... 

İşte böyleeee... Google bi düzenleme yapıyor sanırım bu nedenle sizlere (umarım) geçici olarak verdiğimiz eziyetten ötürü özür dilerim... Ve hatta kontrolüm dışında yayınlanabilecek abuk yorumlar dan dolayı da google adına özür dilerim...

Şimdilik herkese iyi geceler... 

Not: ben döndüm ama yarın yine yollara düşeceğim ama kesin dönüşte :)) güzel projelerim var ...  Çok yakında ... Beni bekleyin anacım:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...