7 Mayıs 2013 Salı

ADANA'dan sevgiler... :)) ve KOMBİNİM

Ben bu sene cidden seyyah oldum... Son iki gündür de Adanadayım... Allah kısmet ederse birazdan 21.25 de bu şehre de veda edip Ankarama dönücem... Daha pazar sabahı evime kavuşmuşken Pazartesi sabahı buralara geldim...

Antalya sıcaktı ama en azından havuz deniz bizi serinletiyordu ve tatildeydim yahu... Adana'da ise perişan oldum resmen... nemden nefes alamıyorum inanın... Gerçi öğle sıcağında beton pist üstünde tam 3 saat güneş altında kalmış olmanın perişanlığı bu... Şimdi şimdi serinlemeye başladı hava... Bi 10 gün sonra gelecek olsam da şimdilik Adana'ya veda etme zamanı...

Evimi özledim... Kızımı özledim...
Kombin kısmına gelinceeee :))

Clucth gibi stil direktörü gibi kombin kelimesi de komik geliyor bana amaaaa ben de kendi çapımda bi stil sahibiyim canım... İşte bu daa benim KOMBİNİM...

1adet beyaz antik medyum, bir adet yeşil antik medyum, sünger fırça, yeni bir rulo, doku verme zımbırtısı ve bu yazın modası neon renklerin gri ile buluştuğu bir çanta... :))

Ah bu fotoğrafı çekerken ne komik cümleler vardı aklımda yazacağım yazı için ama şuan öğle başım ağrıyor ki bu kadar espiri bile zor çıkıyor... O kadar da resmini çekmiştim yeni oyuncaklarımın yahu... Biran önce eve gidip oynamak istiyorum onlarla...

Şimdilik hoşça kalın... Beyninizi serin tutun :))

1 yorum:

turuncu oda dedi ki...

ohhhh...gezmeler falan..bu yoculuklarda hiç mi İstanbul olmayacak ? :)) şöyle cumartesiden gelinse,gecesi kalınsa..pazar günü süper bi keyif yapılsa fenamı olurdu ? :) öpüyorum kocaman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...