3 Kasım 2014 Pazartesi

Evde Mobilya Boyama


Merhabalar,
Nihayet yayınlıyorum... nerdeyse 5 ay geçmiş üstünden bitireli... İtiraf etmeliyim epey uğraştırmıştı ve bir daha büyük boyama işine girmem dedirmişti... neler yapmıştım bir hatırlayalım... geçen senenin sonunda nerdeyse 1 yıl önce sandalyelerimi beyaza boyamıştım... hikayeyi burada bulabilirsiniz... beyaz sandalyeler zamanla hoşuma gitmemeye başladı... biraz kırmam gerektiğini düşündüm... bir de sandalye kılıfının altından da kahverengi kaplaması da gözüme batıyordu... ben de sandalyeleri yeni baştan boyadım hem de kumaş kısımları da...

 

sol alt köşedeki fotoğraf kumaşın boyanmış hali... oldukça başarılıydı başta... 5 ayın sonunda haliyle bozuldu... alttaki fotoğrafta şimdiki halini görüyorsunuz... açıkcası sorun değil benim için ... şimdi bir kat daha boyayacağım... size komik gelebilir ama silmek yerine boyamak bana daha eğlenceli geliyor :) eğer siz de boyamaya karar verirseniz bu durumu göze almalısınız...


sonra masanın üstünü kazımaya başladım boya sökücü yardımıyla... işte beni yıldıran da bu çaba oldu... amma da sağlam bir cilası varmış masanın... soyulan cila tabakasının kalınlığına inanamazsınız... önemli hatırlatma boya sökücü kullanıyorsanız koruyucu eldiven ve gözlük şart... son derece tehlikeli bir kimyasal... kutunun kapağını açarken bile patlamaya meyilli... kapağını açarken siper alın derim... mümkünse kullanmayın kullanacaksanız da amman diyim çok dikkatli olun... benden söylemesi...


masanın cilası kazındıktan sonra iyice temizledim zımparaladım ve son olarak cilaladım... cila konusu ciddi husus... ben sıkıldığım için tek kat geçtim ... hemen bozuldu... sağlam üç kat cila anca mukavim oldu... sonra bacağı beyaza boyandı ve kırmak için biraz kahverengi boya yardımıyla kirletildi... üstteki çoklu resimde bu nedenle iki bacak görüntüsü mevcut... birincisi düz beyaz ikincisi kirletilmiş...


bu arada geçen ay taşındık... yeni ev daha geniş ve bol ışık alıyor ... yemek takımım gözüme fazla açık renkli gibi gelmeye başladı... eğer ruhum elverirse belki biraz daha kırabilirim rengini... ama bilmiyorum belki de gözüm yeni eve yeni ışığa alışır... bakıcaz... 


geçen sene sandalyeleri boyadığım yayında sırada konsol ve gümüşlükler var demişim... şimdi yeni evde fena görünmüyorlar... şuan boyamaktan vazgeçmiş olsam da belli olmaz... ruh halim ne getirir şuan kestiremiyorum... 

yeni evde bir kaç kendin yap proje ile değerlendirme ve geri dönüşüm yaptım bunları da yayınlarım diye umuyorum...  şimdilik bu kadar en kısa sürede görüşmek üzere...

kendinize iyi davranın... mutluluk kırıntılarını bile çok iyi değerlendirin... 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...