11 Haziran 2014 Çarşamba

Yarım işler müdürü

Merhaba sayın okuyucu...
Karşınızda istikrarsız bloggerınız....
Maymun iştahlılığımdan mıdır yoksa ağır kanlılığımdan mıdır bilinmez herşey yarım...
Bir de fark ettim de terapiye ihtiyacım olduğunda hobilerle ilgilenemiyorum...
Kafayı düzelttikten sonra birşeyler çıkıyor elimden...
Bunlar yarım bekleyenlerin bir kısmı...
1- Perde boyama (tamamlanması an meselesi)
2- Dikiş antremanı (kuzucuk büyümeden bitirsem bari)
3- Portföy  (bu kış içindi ama artık gelecek kışa kısmet)
4- Kumaş sepet (bak bu bitti işte fotoğraflanacak sadece)
5-Yemek masası (bakalım bitirmek ne zaman kısmet olacak)
6- Tavşancığıma tavşan kostümü (kostüm partisi kaçtı ama tamamlarsam büyük başarı)

Umuyorum en kısa süre de sizlerle paylaşırım...
Şimdilik benden bu kadar... Uğrayan herkese selam ve sevgiler...


2 yorum:

zeliha dedi ki...

Yalnız değilmişim ne mutlu bana, çok sevindim.

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

:)) yalnız değilsin emin olabilirsin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...