24 Şubat 2014 Pazartesi

Hediye Paketi

Merhabalar....
Nasılsınız? İyi misiniz? 
Umarım herkesin keyfi yerindedir... Sağlıklarınız iyi, mutlu ve huzurlusunuzdur... 
Ben biraz yorgun biraz da kaygılıyım.... Ama Allahıma şükürler olsun umutsuz değilim... 
Babanemiz yani eşimin annesi çok hasta... Kemoterapi, Metastaz, Radyoterapi gibi bir sıralama içersinde günlerimizi geçiriyoruz... Sizi kendi sıkıntılarımla boğmayacağım kimbilir ne acılar ne zorluklar yaşanıyordur başka başka yerlerde... O yüzden bugünümüze şükrederek konuyu kapatacağım...
Kuzumun doğum gününü kutladık bu ay başında... Hem evde hem de okulda küçük kutlamalar yaptık... Paylaştığım bu resim kuzumun okul arkadaşları için hazırladığımız küçük hediye paketleri... Paketleri yapmayı 10marifet'te TURUNCUODA'nın videosundan öğrendim... Bu aralar ruhumun darlığındanmıdır bilinmez renkli şeylere düştüm... Renklerle oynayasım var...

Şimdilik hoşçakalın... Uğrayan herkese teşekkürler... 

2 yorum:

turuncu oda dedi ki...

ah canım benim...uzun zaman sonunda bir post yayınlamışsın...ben göreli bir hafta oluyor...internetim yoktu benimde...bir haftadır hiç bir şey yapamadım,ne çok alışmışız bu nete meğerse....babaanne için de üzüldüm gerçekten..şifa bulsun en kısa zamanda inşallah...seviyorum seni..

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Canım benim ... Ben de seni seviyorum... Dileklerin için teşekkürler... Allah şifa bekleyen herkesin yardımcısı olsun inşallah... Bak yeni bir post bile yayınladım... Toplanıyor dağınık beynim yine... Yeni durumlara ayak uyduruymaya başlıyorum yine... Ama çok özledim buraları sizleri eskiyi :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...