24 Eylül 2012 Pazartesi

kuzum okul ve etiket



Kuzum okula başladı… dördüncü haftayı tamamlamış  olmasına rağmen halaaa sabahları mızır mızır… normalmiş ve halaaaa oriente oluyormuş…
Neyse okulumuz geçen Pazar bir brunch düzenledi… hem çocukların okul dışında arkadaşlarıyla kaynaşması hem de veli öğretmen kaynaşması için… içinde zıplamak için şişme bir kale, bir palyaço ve enfes yemekler vardı… oldukça keyifliydi biz yetişkinler için ama çocukların pek de kaynaştığı söylenemez… hemen hemen hepsi (bizim ki de dahil) ailelerinin yanına pısmıştı doğrusu…
Kuzumdan birkaç kareyi koymadan edemedim… artık kusuruma bakmazsınız umarım…
kuzum palyaçodan korktuğu için sadece kenardan fotoğraf çekmekle yetindi…

biz de hem bu güzel gün için teşekkür etmek hem de  yeni öğretim yılının “hayırlı uğurlu” olması dileğimizi iletmek için okulumuza minik bi hediye göndermek istedik… amaaa etiketini kendimiz hazırladık… 

ahaha postta benim üretmiş olduğum bişey var… yani blog çok da hedefinden sapmadı ehehhhe….  
Haydi kalın sağlıcakla...

1 yorum:

hobimiterapimi dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkürler... ben de sizi ziyaret ettim ve ayakkabılara bayılarak üyeniz oldum... selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...