7 Mart 2012 Çarşamba

verimli bir gün...

Dün nasıl hem de nasıl verimli bir gündü…ofiste projeyi teslim etmiş ve commentleri bekliyor olmanın rahatlığı ve boşluğu içinde keyfim yerindeydi…takip ettiğim blogları ve de yenilerini bi tur gezdim… denenecek ne çok şey vardı… daha fazla dağılmayayım önce elimdeki projeleri bitireyim diye kapattım tarayıcıyı…ne yapsam ne yapsan diye kıvranmaya başladım tabi…şirketi bi güzel dolaştım elimizde ne malzemeler var diye…eski bir mühendislik firması olmasının faydaları…kağıt kalem, falçata tamam…rapido mürekkebi, stampa mürekkebi derken epey bişeyi toparladım masama…kübiğimin içine geçtim…elimdeki malzemelerle nasıl bir helva çıkar diye boooş boş baktım…

İşte o an atmaya kıyamadığım, Atatürk resimleri bulunan Liva takvimi ilişti gözüme…resimleri kesip çıkarır bir de çerçeve yaparsam, süper bir değerlendirme olurdu…hemen kolları sıvadım, bir de mukavva kutu bulup geldim…çerceve olacak şekilde kestim biçtim…sonra başladı denemeler…işte resimler bu denemeleri yansıtıyor…eli fırça ve boya tutanların yorumlarını bekliyorum…aslında deneme-yanılma esnasında çok eğlendim ama yine siz yorum yapın ki bilgim artsın...şimdi denemelere ait fotoğraflara ve neticeye geeçelim….

 kahvemi yaptım hem içmek için hem de boyamak için :)
başladım renk kartelası oluşturmaya...en keyifli kısmı burasıydı :)
 beyaza boyadım...amaç eskitme ahşap görünümü vermekti ama şirkette mum bulamadım ki...
üstüne vernik attım...

çerceveyi birleştirdim...
 ıııı ıııhh eskitme falan olmadı berbat...bir kat daha beyaz geçelim en iyisi...
ıııh bu da olmadı....beğenmedim...kahveyi denedim çok suni durdu...üstüne bir kat daha beyaz boya....
 en iyisi siyah ıstampa mürekkebi deneyelim bir üstüne...aman Allahım bu mürekkep maviiiii....
 yapcak bir şey yok...biraz silelim maviyi bari...
sonuç fena olmadı sanırım...böyle kalsın en iyisi oluklu mukavva itiraz etmeye başladı daha ne süreceksin diye...ne olur marullanma ne olur bak epey uğraştım desem de beni dinlemedi....
biraz kalorifer üzerinde dinlerdirdim mukavvayı...neyseki marullar toparladı kendini...

İşte böyleee...epey eğlendim anlayacağınız...sonra akşamda saat 23:30'dan sonra oturdum -mecburiyetten- nevresim takımı dikmeye çalıştım....Dün akşamı neden mecburiyetten olduğunu - cinsim ya - önceki postta anlatmıştım...

eğlenceli bir gün diye ben buna derim işte...

Bol hobili ve de terapili kalın…gününüz güzel geçsin…

9 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Keyifli ama verimli bir çalışma olmuş.
Ellerine emeklerine sağlık canım.
Sevgiler...

TheMonk dedi ki...

teşekkürler :D
aslında boş durma boşa çalış bir gündü ama cidden eğlendim...

Ayfer dedi ki...

Bence her evde bulunması gereken bir resim.Ellerine sağlık.Dünkü yorumun içinde çok teşekkür ederim.
Sayende yaptım.Dünya kadınlar günün kutlu olsun.

TheMonk dedi ki...

blog olayını hepberaber düşe kalka öğreneceğiz işte...işinize yaradığına sevindim...
kadınlar gününüz kutlu, gününün güzel olsun..

ecerce dedi ki...

ne ilginç denemeler yapmışsınız:) kahve filan çok orjinal:) mukavvayla ilgili bi çalışma yapmıştım. sadece beyaz ahşap boyası ile bakmak isterseniz:)

http://ecerozmen.blogspot.com/2011/11/burger-king-kagt-cantasnn-donusumu.html

TheMonk dedi ki...

mukavvanın kendisi ilginç ve kullanışlı bir malzeme...sizin çalışmanız da parmak ısırtan türden...bravo doğrusu :D

gps87blog dedi ki...

mukavvada nasılda güzel olmuş öyle çok güzel ve öğretici bir posttu.. sonuç zaten mükemmel olmuş ellerine sağlık :))

TheMonk dedi ki...

:D teşekkürler gps87blog...ofiste bulunan malzemelerle işte...

Hobi mi? Terapi mi? dedi ki...

Deneme

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...