28 Mart 2012 Çarşamba

To do list...

 
Kumaş, boya ve bir sürü ıvır zıvırı toplayıp eve taşıyorum aylardır…henüz elle tutulur bir ürün vermiş değilim…yapacaklarımı yapmak istediklerimi listeleyip duruyorum…liste her geçen gün uzamasına karşın bir sürü bahane yaratıp bir türlü başlayamıyorum…hele son üç haftadır elim hiçbir şeye gitmiyor…kaç tane yarım proje var masamda bir bilseniz…terapi yapayım derken yepyeni yarım sıkıntılar yarattım kendime…



Aslında boş durmayıp boşa çalışanlardanım sanırım….iki hafta boyunca kayverengi bi ayıcık ördüm durdum…tarifine göre ördüm…güzel de işçilik çıkardım…ancak gel gelelim tarifin üzerindeki resimle ortaya çıkan ayıcığın hiç alakası olmadı…”Lion Brand” sitesinin her tarifinin altında “hatalardan sorumlu değiliz” uyarısını, küfrü sallamalayalım diye yazdıklarını anlamış oldum bu sayede… amaaaa iş işten geçti bi kere…iki haftalık emek var ortada…. şirinleştirecek bir formül buluncaya kadar şimdilik kafa gövde kol bacak ayrı ayrı duruyorlar bir poşetin içinde…bir araya geldiklerinde paylaşırım sizlerle…

Geçen hafta ise uzunca yada bana uzun gelen bi iş seyahati için KONYA daydım…Konyayı gündüz gözüyle göremediğim gibi terapi adına hiç birşeyele de uğraşamadım…bir de üstüne yokluğumda ev de alıp başını gitti…Mr.Magnificent’i ikna edebilirsem bu hafta sonu derinlemesine bir temizlik planlıyorum…bir nevi bahar temizliği…kafamdaki projeleri gerçekleştirmeye başlamadan önce çalışma odasını da düzenlemem gerekli…adamcağızın odasına dağıldım fena halde…gerçi Mr.Magnificent’in bi çalışma odası var…kuzumun kendine ait bir odası var…mutfak, yatak odası ve salon bir de banyoyu ortak kullandığımıza göre bana ait bir köşe bile yok…bu duruma derhal el koymalıyım…evin oda sayısını artıramayacağım için çalışma odasını acilen iki kişilik hale getirmeliyim…

Şimdi bir liste daha hazırlayalım… evde yapılacak işler listesi…her tarafım liste değilmiş gibi…
Vira bismillah… 

Not: Bu arada baharın gelişiyle şablonumu da değiştirdim...daha dinlendirici siz ne dersiniz?

2 yorum:

X madame dedi ki...

küfrü sallamayın diye mi koptum :)))
"çok şey yapmak isteyip hiçbişey yapamamsk" yazdıklarınız okadar hislerime tercuman ki postunuzu okuyunca ben yazdım sandım :)) bahar rehavetimi çöktü dersiniz?

hobimiterapimi dedi ki...

:D oh be rahatladım...aynı ruh halini paylaşanların varlığını bilmek güzelmiş....rehavet olabilir belki ama sanırım biz ev ahalisi olarak fazla dağıldık... hem eve hem de zihnimize acilen bahar temizliği lazım...sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...