1 Mart 2012 Perşembe

erdoğan düğme ile bursa kumaş

Yaklaşık ocak başından bu yana Ankara'da her hafta ciddi kar yağıyor ve her seferinde de sefilleri oynuyordum...bu sefer hariç....

Plansız bir toplantı için idareye gitmem gerekti...alışageldiğimden çok daha kısa sürdü toplantı...toplantıdan çıktığımda, o ana kadar kapalı olan telefonuma bir mesaj geldi..."şirket tatil gelme"...bu kadar kısa, net ve muhteşem bir mesaj olabilirdi...kendimi saat 16:30 sularında Kızılay'ın göbeğinde buluverdim...Fırsat bu fırsat ben de Bursa kumaş ile Erdoğan düğmeyi gezeyim dedim...

Bursa kumaş Kocabeyoğlu pasajına iki mağaza birden açmış...bence alt kattaki mağaza daha gezilesiydi...kafamdaki kumaşları tabiki bulamadım...ama daha önceden de fark ettiğim fiyat farkı konusuna kesinlikle kanaat getirdim...Ankarada sayısız Bursa kumaş var...hepsi akraba mıdır, yoksa isim benzerliği midir bilmiyorum ama gezdiklerimin içinde en uygun fiyatlısı kesinlikle Aşağı Eğlence'deki...bildiğiniz basma üzerinden rayiçleri kıyaslarsak: Kızılay 7.5TL/m iken A.Eğlence 5.0TL/m...A.Eğlencedekinin bir avantajı da bazı kumaşlar oranın müşterileri tarafından pek tüketilmiyor..daha basmakalıp kumaşlara eğilim var...bu nedenle bazen özelikli kumaşları çok çok ucuza satıyorlar...

Erdoğan Düğmeye gelinceyse....aman Allahım ne cahilim ben bu el işi ekipmanları konusunda...asık suratlı tüm çalışanların aksine, kır ve uzunca saçlı bir beyfendi safça sorduğum soruları teker teker cevapladı sağolsun...yorganlama şablonu, buldan ipeği, özel nako ipeği vs....dürüm dürüm duran kumaş parçalarının kırkyama için olduğunu...sıkılmadan (ve umarım sıkmadan) bir saat geçirdim orada...

Herşeyi incelerken etrafıma şöye bir bakındım ve çok hoş bir duyguya kapıldım...oradaki müşterilerden bir tanesi belkide takipçisi olduğum blogerlardan biriydi...mesela siyah beresi üzerinde büyükçe beyaz bir çiçek motifi olan bayan...veya uzun boylu masmavi gözleri olan hanım...ya da kumaşçıda çarpışıp gülümsediğimiz bayan...açıkcası eğlenceli olmaya başladı bu blog işi...

Neyse lafı daha fazla uzatmamayım Ankara'dan küçük bir video ile bitireyim yazımı....
Bol hobili ve de terapili kalın....sevgiler... 


2 yorum:

X madame dedi ki...

hobilerin en eğlenceli kısımlarından biride alışveriş öyle değil mi? yoksa alışveriş başlı başına bir hobi mi :D

hobimiterapimi dedi ki...

aslında alışverişten çok sıkılan biriyimdir ammaaa konu kumaş ip boya vs olunca sanırım deliye dönüyorum :D ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...