2 Şubat 2012 Perşembe

Tundra Denemeler Serisi-2

Efenim arap yağı bol bulunca ne yaparmış....ben de bu şekilde elimdeki ipten ne olabilir acaba diye kastım durdum...Alttaki fotoğrafta - boyunluk - atkı - kazak yakası- artık ne isim verirseniz "bişi" yaptım...model olarak da annemi kullandım :) fotoğrafta gıdısı görünmesin diye tekrar tekrar çektik fotoğrafı...Canım benim :) Deli kızına katlandığın için teşekkürler.....
               
Yapım aşamaları yine çok basit...önceki sayfada fotoğrafladığım şekilde 10 ilmeği bu sefer istediğiniz boya kadar örüyorsunuz. Şık bir objeyle de süslüyorsunuz. Takması kolay olsun diye büyükçe bir çıt çıt da diktim.

Not: Annem mantosunun üstüne takıp kullanmaya başladı bile :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...