5 Şubat 2012 Pazar

Sapkın alışveriş...

Ben örgü bilmem...ilk örgüyü broş yaparken denedim...ipi satan adamdan öğrendiğim kadarı ile...
Tığ bilirim ama klasik dantel sevmem...rahmetli anneannem öğretmişti bir yaz tatilinde...
Ben dikişte amatörüm...bir oyun evi ve kukla dikmekten ibaret tecrübem...annem terzi olduğu halde....

Dün gece kendime liste hazırlamıştım...parlak mor kurdele en önemlisi idi listenin...Hediyelik sabunların kutularında kullanacaktım...amaaa :) alamadım daha doğrusu almayı unuttum :) ... Neden mi?...çünkü sapkın bir kumaş alışverişi yaptım...
Girip gezmezsem içimin rahat etmediği kumaşçıya girdim...dolaşırken süper ucuzlamış kumaşları fark ettim...neler için kullanabileceğim anında belirdi gözümde....karar o saniyede verildi....adamın elinde kalanın hepsini satın aldım....:) Bir de döşemelik kumaş aldım ki aylardır bakıyordum...Metrajına göre 360 TL hesapladığım kumaşa 34 TLye alınca havalar uçtum....Eee 360-34=326 TL kar etmiştim...Yada zarar etmekten kurtulmuştum...Baktım fiyatlar 1.5 TL/m ver dedim adama ondan 10 metre şundan 20 metre....Bolca saten...bolca kristal tül...toplam 83 m kumaş aldım...işte bu yüzden sapkın dedim alışverişe....haliyle de kurdeleyi unuttuk o heyecanla...Öff bir de ağırdı ki o torbalanan kumaşlar...kumaşlardan en renkli ikisini fotoğrafladım....diğerleri daha çok pastel tonlarda...

Şimdi soracaksınız deli misin, ne yapacaksın o kadar kumaşı diye...Belki elle tutulur bir şey çıkmayacak belki de hiç umulmadık şeyler olacak...
Eldeki malzemeleri olduğu formundan farklı kullanmaya bayılıyorum....heyecandan yerimde duramıyorum....


5 yorum:

X madame dedi ki...

sapkın alışveriş yaptığımı sanan eşime postunuzu gösterebilir miyiiim :D kumaş ve dikiş tutkusu bendede başladı o yüzden kumaşlarla ilgili paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...

hobimiterapimi dedi ki...

:D harikasınız :D illaki gösterin size şükretsin beterin beteri var diye :D

hobimiterapimi dedi ki...

Not: perde fon vs dikmeyi düşünürseniz metresi 7.5 tl den ama eni tam 3m olan mavi yanar döner tafta var kocabeyoğlu altkattaki bursa kumaşta... eni 3 m kumaş bulmak zor ...sevgilerimle...

hobimiterapimi dedi ki...

oops Xmadame siz ankarada...neyse ankaralılara not olsun bu...:)

X madame dedi ki...

evet kaçamak yaptığınız istanbuldayım ben :D yinede teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...